JULIJSKI OBISKI


Poletje je
najin čas, ko srce se preda,

ko ljubezen prebuja se na valovih morja.

Poletje je najin čas, daje vroče noči,

da imam še zvezde v očeh, ko se dan prebudi...

(Poletje je najin čas, Tanja Žagar)


Živijo !

V juliju so nas obiskale kar dve ustvarjalki in čas je neverjetno hitro minil ob klepetu v senčki in šumenju morja.

Krasni ustvarjalki in čudovite izdelke sta prinesli s seboj.




Najprej se predstavlja KATARINA !

Ustvarjalna druščina, en lep poletni pozdrav!

Moje ime je Katarina in ustvarjam pod imenom Ustvarjalna MedvedKa. Svoj službeni čas preživljam kot učiteljica naravoslovja, prosti čas pa v veliki meri namenim ustvarjanju. 

Za to, da sem se znašla v svetu ustvarjanja, se moram zahvaliti moji mamici. Ona je bila tista, ki je za božične in velikonočne praznike vedno sama doma izdelovala voščilnice, jaz pa sem jo kot otrok zvedavo opazovala pri njenem delu. 

Z vsakim letom, ko sem bila starejša, sem ji lahko malce bolj pomagala pri ustvarjanju, potem pa je prišlo leto, ko je mami opazila, da sem dorasla izzivu in je celotno izdelavo voščilnic prepustila meni. Od takrat naprej niso minili nobeni prazniki več, da ne bi od mene šel v poštni nabiralnik en lep kupček voščilnic. 

Od začetka sem motive izrezovala na roke, lepila na voščilnice raznorazne cvetove, trakove, kristalčke... Ko pa sem odkrila, da obstaja ena huda naprava, ki se ji reče Sizzix Big Shot, je bila to takoj ljubezen na prvi pogled. 

Zahvaliti se moram možu oz. takratnemu fantu ter njegovi družini, da so mi izpolnili eno veliiiko željo in mi za rojstnodnevno darilo kupili ravno Sizzix-ovo napravico. Takrat pa se je tista ustvarjalna iskrica v meni šele zares razplamtela. Od takrat naprej skoraj da ni tedna, ko ne bi izpod mojih rok prišla vsaj kakšna voščilnica. 

Najbolj sem se našla v tehniki, kjer kombiniram rezalne šablone in pa štampiljke, saj v barvanju odtisov z Distress-i zares uživam in odplavam v povsem svoj svet. 

Danes sem s seboj na obisk v Veselo hiško prinesla dve voščilnici – eno žensko in eno moško

To pa zato, ker sem že lani bila enkrat izbrana med TOP 3 in se takrat nisem uspela odzvati vabilu na obisk, pa sem zato tokrat izkoristila priložnost, da se malce oddolžim in vas vse skupaj pocrkljam z dvema voščilnicama. 





Drage stanovalke Vesele hiške, hvala za povabilo na obisk, hvala pa tudi celotni ustvarjalni druščini, da ste se ustavili tu in pokukali, kdo je Ustvarjalna MedvedKa in kaj je prinesla s seboj na obisk.

Vesele, sproščene in seveda ustvarjalne počitniške dni želim vsem skupaj!

HVALA DRAGA MEDVEDKA ZA OBISK IN PRIDI ŠE KDAJ !




Sedaj pa še NATAŠA !

Sem Nataša, doma iz Lucije, 

moje ustvarjanje lahko spremljate na mojem FB PROFILU.

Nekaj o meni ste si lahko prebrali že ob mojem majskem obisku Vesele hiške. Danes prinašam s sabo na obisk morsko čestitko, se spodobi za letni čas in počitniško vzdušje. 

Kar nekaj časa sem se upirala dizajnerskim papirjem, saj imam doma kupe nahrčkanega vzorčnega papirja, tem morskim papirjem se pa nisem mogla upreti. Kot velika ljubiteljica rezalnih šablon in ravnih rezov sem stopila iz cone udobja in za rezanje motivov prijela škarje v roke. Nisem še ugotovila ali se najdem v tem ali ne. Kakorkoli že... 

Upam, da vam je današnja čestitka všeč in vam želim lepe poletne dni. 

Pozdravček, Nataša 

HVALA DRAGA NATAŠA ZA OBISK IN POLETNO VZDUŠJE !




Tebi bralka, želimo sproščene in razigrane poletni dni.
Se beremo avgusta....Čao !









- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -