MAJSKI OBISKI



Hiša je živa, če v njej kdo prebiva -
mamica, očka, sestra in bratec,
majhni podstrešni škrateljček škratec,
pajek, medvedek in lokomotiva.

Rože, da zaljšajo hišno stopnišče,
muce, ki mucajo se čez dvorišče,
hišno drevo, da na njem gnezdi ptiček
in potka prek trat, kjer igra gosli čriček ...

Pa majhni niagarski slapovi,
kadar gre v hiši kdo na stranišče,
pa poštar, ki vsak dan hišo obišče
in že od daleč maha z naslovi.

Vešča, ki v hiši dobi prenočišče,
ko mišek Miš med igračkami v sobi
odpre pod noč sanjsko gledališče
in meseček hišo z zlatom obrobi.
(Bina Štampe Žmavc/Živa hiša)


Vesela hiška pa je najbolj živa, ko na obisk pride kakšna ustvarjalka.
V mesecu maju nas je obiskala Nataša. 
Stanovalke Vesele hiške smo nadvse vesele, 
da se je kot dobitnica TOP 3 voščilnice odzvala našemu povabilu.
Njene voščilnice so žive, pisane, razigrane  ...  kot pesem  Živa hiša pesnice Bine Štampe Žmavc. 




Takole se nam je predstavila:

Sem Nataša, diplomirana obramboslovka, magistrica politične geografije, izventirna kot mi reče moj dragi, predvsem pa mama enemu zlatemu fantiču. Burja me je odpihnila iz rodne Wajdušne na morje, ki ga obožujem. Obožujem tudi koktajle, potovanja, glasbo, čvekanje ob kavici ali na sprehodih in pa seveda papirčkanje. Čestitke sem za dobrodelne namene rada izdelovala že v osnovni in srednji šoli, v papirčkanje pa sem znova padla v službi, ko sva s sodelavko Natalijo odkrili skupen interes, začeli obiskovati Rayherjeve delavnice, predvsem pa se zaljubili v Tino in izdelke Najlepšega para. Nakup Sizzixove rezalne naprave je bil neizbežen in tako denarnica trpi že 8 let, duša pa poje od veselja. 

Pri ustvarjanju so mi všeč živahne barve, različne oblike čestitk, več posegam po rezalnih šablonah kot štampiljkah, ker moram še izpiliti svoje barvanje. Moje delo lahko spremljate na mojem FB profilu.

Danes sem v Veselo hiško prinesla poletne in morske vibracije v obliki easel čestitke za okroglo obletnico moje soimenjakinje, s katero radi skupaj poležavava na plaži. 


Pogled v notranjost ...

Upam, da vam je všeč.


Punce, hvala za povabilo na obisk, za izbor moje čestitke med top 3 in upam, 
da se spoznamo tudi v živo. 



Draga Nataša, hvala za obisk.
Voščilnica, ki si jo prinesla s sabo je nas in našo Veselo hiško napolnila s prav posebno srčno energijo.
Držimo pesti, da se kmalu srečamo v živo in popijemo skupaj koktajl po tvoji izbiri :-)



Ob slovesu pa namig, da v Veseli hiški še vedno poteka majski izziv
Rdeča kot kri.



Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Sonja, ValerijaVeana
se veselimo vaših mojstrovin!  


 




- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -