ZMAGOVALKE # 4. IZZIVA



Ne čakaj, da ti nekdo prinese šopek rož. 
Zasadi svoj vrt in okrasi svojo dušo.



Drage ustvarjalke,

v mesecu marcu je naša Vesela Hiška bila 
 v cvetju, dehteča, žareča in opojnih dišav.

Kar nismo se mogle nagledati vseh vaših krasnih in izvirnih idej !
Tokrat je bilo še posebno težko določiti  tri najlepše .

Kot veste, zmagovalko v naši hiški izbiramo naključno
in tokrat je bila sreča naklonjena




METULJČICA USTVARJA


ČESTITKE  ! Pripada ti naša značka in prosim pošlji svoj naslov
 na e-mail veana.art@gmail.com,
da ti pošljemo super darilo, ki ga je zate pripravila Sonja.



Zdaj poglejmo, katerim trem ustvarjalkam smo dodelile TOP 3 značko.


Stanovalke Vesele Hiške so izbrale :


MAVRIČNE IDEJE

KREATIVNI UTRINKI


ART MBR


Seveda vas vse štiri prisrčno vabimo na obisk v Veselo Hiško,
kjer bomo spile okusen domač čaj in veselo poklepetale.
Obisk lahko najavite na naš e-mail veana.art@gmail.com.


Lepo se imejte in pridno ustvarjajte še naprej !

Veana, Majda, Sonja, Hali, Valerija, Janja


9 komentarjev:

  1. Punce hvalaaa. Kako sem vesela, ste me pobožale z nagrado in čudovito mislijo. Naj se v vaši pomladni veseli hiški še naprej razcvetajo čudoviti izzivi in nas povezujejo. Čestitke tudi vsem, ki ste prejele TOP 3 značko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke dekletom, resnično je bila v veseli hiški prava pomlad, tudi s pomočjo vaših čudovitih voščilnic. Lep pozdrav vsem stanovalkam in obiskovalkam:) Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesela sem, da sem vas s svojimi voščilnicami ganila in da sem se uvrstila med top 3. Vesela sem tudi za ostale nagrajenke. Z veseljem lepim nalepko na moj blog in z veseljem se pridružim na čaju, ter še v naslednjih izzivih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitke vsem - same lepotičke ste izbrale :)

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -