APRILSKI OBISKI




Negujte svojo moč, svojo ustvarjalnost, svojo rahločutnost, 
svojo samozavest in svojo ljubezen do lepote.   
Louise L. Hay

Pozdravljene drage ustvarjalke !

Danes v naši Veseli Hiški gostimo dve ustvarjalki,
ki nas večkrat presenetita s svojimi neverjetnimi izdelki in idejami!
Darja in Magda sta tokrat resnično popestrili naš popoldan.


Prva se predstavlja ZMAGOVALKA meseca marca: 

Moja fotografija

Dekleta ki prebivajo v Veseli hišici, kjer ob vstopu človek začuti srčno energijo, 
ustvarjalnost in kreativnost, so me povabile na obisk. 
Seveda sem ga z veseljem sprejela, kot tudi priložnost, da se predstavim.

Sem Darja Javšovec, in ustvarjam pod imenom METULJČICA USTVARJA. 
Sem žena, mama in babica.  Moja mami je bila vzgojiteljica v vrtcu in 
tudi doma smo vedno okrasili stanovanje, sploh za praznike. 
Včasih izdelam tudi kakšen nakit ali pa v roko vzamem kvačko. 
Vedno sem rada ustvarjalno presenečala. Najprej sinova, nato nečakinje, 
zdaj pa mi je v največje veselje ustvarjati za in z vnučkom Nikom in Jakom. 

Rada imam praznike, ko se zbere vsa družina. 
Vsako leto pripravim adventni koledarček   in  napišem rojstno-dnevno pravljico,
ki jo seveda popestrim z ustvarjalnimi pripomočki.  

Življenje ni popolno, vendar vedno lahko ustvarimo lepe trenutke. 


Le pokukajte na njen blog https://metuljcica-ustvarja.blogspot.com
saj vas v notranjosti čestitke pričakuje neverjetno presenečenje !




Naša druga aprilska gostja,
ki je bila izbrana med TOP 3 v marcu je


Pozdravljene. Sem Magda, ki se vam s svojimi izdelki predstavljam 
na spletnem dnevniku pod imenom ArtMBR

Z nekaterimi smo se že srečale pri mojih mesečnih izzivih, 
kjer sem vpeljala posebno rubriko Jaz tebi, ti meni
V zadnjem času vse več inspiracije in znanja pri svojem ustvarjanju 
črpam tudi pri drugih ustvarjalkah in ugotavljam, da imamo 
Slovenke  v sebi neprecenljiv potencial 
ter da skupaj ustvarjamo eno čudovito ustvarjalno zgodbo. 
Tako tudi z Veselo hiško, v kateri danes srkam aromatičen ustvarjalni čaj.

Začetki mojega ročnega ustvarjanja segajo daleč nazaj. 
Začelo se je iz potrebe po izdelavi lastnih oblačil s šivanjem, pletenjem in kvačkanjem. 
Nato je ustvarjanje preraslo v hobi za zadovoljevanje ustvarjalne žilice. Preizkusila sem se v ustvarjanju figuric iz keramičnega gipsa,  raznih okrasnih aranžmajem 
stanovanja ob praznikih in slikanju na svilo. 
Približno pred desetimi leti je bil na mojo ustvarjalno mizo postavljen prvi strojček za izrezovanje papirja. Tako sem naravni  material iz cvetličarn, ki je krasil moje prve voščilnice, zamenjala z raznimi dodatki, ki pritičejo papirčkanju. 
Najraje izdelujem voščilnice, a uživam tudi v izdelovanju albumov, scrapbook strani.

 Ustvarjam veliko več, kot uspem pokazati na mojem blogu. 
Sem namreč srečna članica dveh mnogoštevilnih družin in imam večkrat priložnost 
tematsko okrasiti marsikatero družinsko slavje v paketu.
Če sem od novembra do marca za svojo ustvarjalno mizo, 
pa sem od aprila do oktobra med opojnimi vonjavami svojega polja sivke in zelišč.

Današnji obisk je zame še toliko bolj prijeten, 
saj sem v družbi sestrične moje zlate – Darje
brez katere si ne znam predstavljati zadnjega desetletja svojega ustvarjanja.

S seboj sem prinesla izdelke, ki so rezultat moje
 trenutne obsesije ustvarjanja v Mixed Media tehniki
Vabim vas, da si podrobnosti ogledate na 
https://artmbr.wordpress.com-na-caj-v-veselo-hisko


Hvala dragi Darja in Magda za prijetne urice skupnega druženja !


Naj bo vaš dan obdan z ljubeznijo in prepustite se domišljiji.

Veana, Majda, Sonja, Hali, Valerija, Janja




5 komentarjev:

  1. Pozdravljeni, dekleti. :-) Lepo, da sta se oglasili na obisk in hvala za čudovite izdelke, ki sta jih prinesli s seboj. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Da sem šla lahko v tem času takole brez skrbi na kavo in čaj je pravi balzam za dušo. Največ pa mi seveda pomeni vaša družba in družba moje sestrične, ki je bila povabljena skupaj z menoj. Že leta je moja vzornica, saj je prava mojstrica ustvarjanja in čudovita ženska. Še enkrat hvala za vabilo. Takoj ko kaj objavite pa pridem spet na obisk, s kakšno pohvalo v komentarju seveda, kasneje pa se sigurno kje srečamo tudi v živo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz prihajam s prijetnimi občutki iz obiska. No no, Darja, mislim, da je vzpodbuda in inspiracija kar enakovredno obojestranska. Tvoj album pa čista perfekcija. Škoda, da ne živiva bolj blizu, da bi lahko več skupaj ustvarjali, saj sva ugotovili, da sva v tandemu najboljši. Veseli hiški še enkrat hvala za gostoljubje in prav gotovo nisem zadnjič pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako prijetni gostji in njuna lepa predstavitev - vem, da ste se lepo podružile in uživale:))), sploh v tem času so ta še kako dobrodošla in poživljajoča. Hvala za vajino lepo predstavitev in še naprej uživajta v tem, saj sta resnično odlični:). Lep pozdrav prav vsem stanovalkam in obiskovalkam, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo je priti na čaj in kavico v Veselo hiško na to deževno popoldne. In še s tako čudovitima ustvarjalkama. Verjamem, da je bila res usoda, ki ju takole povezala tudi v ustvarjalnem svetu in na obisku v vaši in naši veseli hiški. :)
    Našo drago Metuljčico Darjo sem imela na srečo že priložnost spoznati in objeti. Tako rada obiščem njen (tvoj) ustvarjalni kotiček, ki diši po sivki. Tako pomirja in boža(š) s svojimi besedami in navdušuje(š) z velemojstrskimi izdelki. December pa je zaradi njenega (tvojega) veselo decembrskega izziva še bolj vesel. Hvala ti, Darja! ♥
    Zelo sem vesela, da sem sedaj spoznala tudi kdo ustvarja za imenom ArtMBR. Vsakokrat, ko sem obiskala njen blog, sem iskala kakšno fotografijo, da vidim, kdo je za vsemi temi navdihujočimi izdelki. Še posebej sedaj od kar redno spremljam njene mesečne izzive. :) Me veseli in lepo te je srečati na čaju v ustvarjalnem svetu, draga Magda.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -