ZMAGOVALKE # 3. IZZIVA



Mix media je tokrat navdušila tudi novinke in
pokazale ste veliko prekrasnih izdelkov !


Drage ustvarjalke,

naj se vam najprej zahvalimo za tako velik odziv na Mix Media tehniko.
Nismo pričakovale, da se boste lotile v takem številu
ustvarjanja v tej tehniki, saj se pri nas nekako ne prime.

A presenetile ste nas, še posebej novinke
in ustvarile veliko krasnih izdelkov.

Prav težko se je bilo odločiti za najlepše !
Najlažje smo izbrale ZMAGOVALKO, ki je naključna
in to je 



KLARKA


ČESTITKE  ! Pripada ti naša značka in prosim pošlji svoj naslov
 na e-mail veana.art@gmail.com,
da ti pošljemo super darilo, ki ga je zate pripravila Hali.




Zdaj poglejmo, katerim trem ustvarjalkam smo dodelile TOP 3 značko.
Po izbiri stanovalk v Veseli hiški so se najbolj ustvarjalno
v Mix Media tehnike izrazile :





ANERIJINO USTVARJANJE




MOJE DROBTINICE






Seveda vas vse štiri prisrčno vabimo na obisk v Veselo Hiško,
kjer bomo spile okusen domač čaj in veselo poklepetale.
Obisk lahko najavite na naš e-mail.

Naj bo vaš dan srečen in 
ne pozabite ta mesec ustvarjamo z rožicami !

Veana, Majda, Sonja, Hali, Valerija, Janja


7 komentarjev:

  1. Ooo kakšno lepo presenečenje! Hvala za žreb:)! In čestitke tudi ostalim:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo vesela! Hvala dekleta. Iskrene čestitke tudi ostalim nagrajenkam:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiiii,a prav vidim? Vesela in počaščena sem,da ste izmed vseh izbrale prav mojo za top 3.Hvala vam.Čestitke tudi ostalim nagrajenkam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo sem pozna, a vseeno... Hvala, hvala da ste me izbrale. Sem morala raziskat kako na blogu dodam značko, da se bom lahko javno hvalila :))) Recimo, da računalništvo ni ravno moja močnejša stran :/ :)

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -