MARČEVSKI OBISKI





OSTANI DOMA je zapoved tega meseca,
a virtualni obiski ti bodo polepšali dan! 


Živijo ! Sončni žarki nas grejejo že cel teden, a v dušo ne prodrejo.
Zatorej odprimo okna našega srca in naj svež veter zapiha
ter odnese vse skrbi. No, vsaj kakšno nepotrebno...

V naši Veseli Hiški je nastal prepih dobre volje,
saj sta nas obiskali  URŠKA in IRENA,
TOP3 nagrajenki meseca FEBRUARJA.

DOBRODOŠLI V NAŠI VESELI HIŠKI !

Prva se bo predstavila TOP 3 ustvarjalka 

URŠKA

Pozdravljene drage ustvarjalke!
Ime mi je Urška,moje ustvarjanje pa lahko spremljate na FB strani 

Ustvarjanje me spremlja že od otroških dni in z leti je ljubezen do tega samo še rasla.
Uživam v izdelovanju vseh mogočih stvari, zadnja leta pa še posebej v papirčkanju. 
Rada izdelujem albume, explosion box, škatle, kuverte
 in pa seveda voščilnice vseh oblik.

V posebno veselje mi je izdelovati otroške voščilnice,
saj menim,da so otroci najboljši kritiki.
Rada izdelam drobno pozornost za meni ljube osebe tudi takrat,
ko ničesar ne praznujejo.Preprosto zato,da jim polepšam dan.

V Veselo hiško sem prinesla voščilnico v mojih najljubših barvah.

Vabimo te, da pokukaš na Urškin blog, kako je ustvarila to čudovito voščilnico.


Druga, ki nas je obiskala je tudi TOP 3 ustvarjalka 

IRENA

Hvala za priložnost, da se predstavim. Sem Irena Grilc in 
ustvarjam pod imenom ANERIJINO USTVARJANJE

Sem mama dvema fantoma, 2,5 letnemu Ožbeju in 9 mesečnemu Erazmu. 
Po poklicu sem farmacevtka in delam v lekarni. Ustvarjanje me spremlja že od malih nog. 
Z mami sva skoraj vsako leto izdelovali božično novoletna darila, 
zato sem preizkusila marsikaj (risanje na steklo, svilo, izdelovanje mil, sveč, 
delo z glino, das maso, fimo maso...). 
V času faksa sem ustvarjanje pustila za sabo, ko pa sem se zaposlila, 
sem spet našla čas zase in moj hobi. 

Začelo se je s čestitko za 1. rojstni dan znankine hčere. Nisem imela ničesar, 
nobenih pripomočkov razen navadnega luknjača za dokumente, škarje in barvice. 
A nekaj je naredilo klik, klik in rodila se je ljubezen do papirčkanja. 
V zadnjem času sicer izdelujem predvsem voščilnice, a se lotim vsega, 
kar se izdeluje iz papirja, kartona in lepila. 

V tem sem našla svojo oazo miru, sprostitev in odklop.




Naj ti današnje predstavljene ustvarjalke polepšajo dan 
in odženejo, vsaj za nekaj minut, vse skrbi stran.

In naj te naša objava spodbudi k ustvarjanju in novim idejam.

Vsem ustvarjalkam srčen pozdrav z željo,
naj bodo dnevi lepi in zdravje naj vas objema.

Veana, Majda, Sonja, Branka, Valerija, Janja





7 komentarjev:

  1. Bom hitro pristavila za kavico, da malo poklepetamo. :-) Zelo prijeten obisk imamo danes. In čudovite izdelke, pripravljene na ogled. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi pridem virtualno na kavico, z masko na obrazu, krasni izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Šele danes sem uspela pogledat objavo. Punce hvala za vabilo. Lepo se je družiti z vami. Trenutno samo virtualno, v kratkem pa umap, da tudi v živo. Vse dobro vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasni marčevski obiski so v naši hiški z res lepimi izdelki. Navdušena sem!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tega obiska pa res ne smem zamuditi. Urškino ustvarjanje spremljam že zelo dolgo. Ker sva si malo v "žlahti", si občasno izmenjava kakšno idejo in izkušnjo o ustvarjalnih tehnikah, materialih.... Sicer pa je Urška prava pravljična dušica, kar izražajo tudi njeni izdelki.
    Irene sicer ne poznam, bom pa zagotovo obiskala tudi njen blog.
    Obe sta se predstavili s prekrasnimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lušten obisk, hvala, da sem vaju lahko bolje spoznala in takole na daljavo spila kavico :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. O, krasno je spoznavati nove in "stare" obraze.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -