ZMAGOVALKE 53. IZZIVA - ČRKA D

 



Pozdravljene!

Danes sem z vami Valerija, da opravim prijetno a tudi težko nalogo. Moja današnja naloga je, da razglasim najlepše 3 in zmagovalko aprilskega izziva.

Najprej hvala prav vsem, ki ste sodelovale pri našem prejšnjem izzivu in ustvarjale na  črko D. Vsi vaši izdelki so čudoviti.

Izbrale smo tako:

6. N-Eva


13. Alenka S


16. Nataša Bizjak

Čestitke vsem. Prislužile ste si častno značko, ki jo lahko s ponosom pokažete na svojem blogu.







Prejemnico nagrade mi je pomagal izbrati Random.

Ker vas je črka D tako zelo navdihnila, je ena izmed ustvarjalk prekoračila največje dovoljeno število prijavljenih izdelkov, to je 3 in zaradi tega njenega 4. vnosa nisem upoštevala pri žrebu. Zato je max. število vneseno v Random Number Generator 43 in ne 44, kolikor je bilo prijavljenih izdelkov.


Iskrene čestitke Zvonka. 



Za nagrado piši naši Majdi:
majda.pur@gmail.com

Pripada pa ti tudi častna značka zmagovalke. 



Na koncu pa vas vse še enkrat lepo vabim, da se nam pridružite pri našem majskem izzivu in ustvarjate na črko V.


Morda bo sreča naklonjena prav tebi in boš naslednja dobitnica nagrade ali bo tvoj izdelek izbran za enega izmed najlepših treh.


Iz Vesele hiške te pozdravljamo

Veana, Majda, Branka in Valerija



3 komentarji:

  1. Vesela sem nagrade, hvala sreči za izbor. Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala , da ste dodale moje voščilnico med top3.... čestitke ostalim zmagovalkam <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, da ste izbrale moj izdelek med TOP3. :)

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -