IZZIV #51 - ČRKA M

 

Ojla, Majda tu!
V mesecu februarju imam znova čast, 
da te povabim k sodelovanju v novem, 
že 51. izzivu Vesele hiške.

Najprej srčna  hvala za vseh 52 čudovit izdelkov, 
ki ste jih razstavili v naši galeriji - neprecenljivo, res!

Tokrat pa bomo v Veseli hiški ustvarjali na temo črka M.


Sponzor februarskega izziva je Najlepši par




Gotovo ste že videli novo Tinino pomladno kolekcijo. 
V Veseli hiški smo nad njo naravnost navdušene.

Tole je Tinina čudovita M inspiracija za vse nas ...

Mama - čudovita beseda na M.



Tina, iz 


hvala za navdih in hvala za darilni bon, 
s katerim smo si stanovalke Vesele hiške 
izbrale nekaj novega iz tvoje trgovinice Najlepši par.


S pomočjo našega izziva pa se lahko tvojim ustvarjalnim igračkam pridružijo novi Tinini izdelki, 
ki jih lahko prejmeš s pomočjo darilnega bona. 
Tega bo TINA podarila naključni zmagovalki.
 


Pogoj je, da sodeluješ s svojim izdelkom ter s komentarjem
 pod našo objavo izziva na blogu Vesela hiška.


Ustvarjalke Vesele hiške smo neizmerno uživale v igri z novimi izdelki
v želji, da vam predstavimo nekaj naših idej
ustvarjanja na črko M.
Upamo, da se nam pridružiš tudi ti :)

Zdaj pa poglej kaj smo ustvarjale ;)

Sama sem ustvarila stran v koledarju. letos sem se namreč odločila, da koledar izdelam kar sama.
Tokrat je prišel na vrsto M-esec M-arec z M-odro obrobo,
na njem pa so našli prostor medvedje, mucke, dve miški, metulji ...


Kako pa so ustvarjale moje sostanovalke?
Sama sem navdušena, prepričana sem, da boš tudi ti!

Branka

Modra, misel, mladenka


Valerija

metulj, modra, mavrica


Janja

mak,marjetica, modra





Uživajte v prazničnem februarju - kar tri čudovite praznike prinaša:
kulturni praznik, pust in valentinovo  :)

Majda,
Branka, Janja, Valerija, in Veana,

ki komaj čakamo, da vidimo,

kaj bo nastalo pri tebi!







You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

15 komentarjev:

  1. Zelo zelo lepi inspiracijski izdelki. <3 Všeč mi je črka M. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna objava s čudovitimi izdelki. Glede na to, da se izziv začenja z mojo črko, bi bilo dobro, da kaj naredim na to temo.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasen izziv, krasne inspiracije, tudi mene je spomnilo na moje ime, se mi pa vsiljuje ena misel, katere črke izbirate. Ne glede na to, z vami je krasno ustvarjati.

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako bo spet luštno v Veseli hiški, vse na M - male modre misli mi mešajo moje mlade možgane (malo za šalo). Čudovito ste ustvarjale. Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lustno ustvarjanje in krasna inspiracija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne inspiracijske izdelke ste pripravile. Super izziv. <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovit izziv, ki pusti domišljiji prosto pot. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasne izdelke ste pripravile!

    OdgovoriIzbriši
  9. res, prekrasne inspiracije ste pričarale!

    OdgovoriIzbriši
  10. Same fenomenlane inspiracijske voščilnice - tale črka M, mi je dala misliti ;).

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasni inspiracijski izdelki!

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudoviti inspiracijski izdelki na črko M. Čas je da se lotim posla.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitkožer občuduje izdelke na temo meseca :)

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -