ZMAGOVALKE 48. IZZIVA - POLJANA

 


Iz srca hvala
 za vse prekrasne izdelke, 
ki so v mesecu novembru v našo Veselo hiško (izziv Poljana) 
prinesli harmonijo, mir in obilo navdiha.

Naloga, izbrati top tri ni nikoli lahka,
še sreča, da ima vsaj pri izbiri zmagovalke prste vmes Random ;)

Pa gremo lepo po vrsti :)

1. Valentina B. 

2. Urška P.

3. Od MeNe Za TeBe

Čestitke drage ustvarjalke, 
v zahvalo vam pošiljamo častno značko - 
s ponosom jo pokažite na svojem blogu.



Random pa mi je pomagal izbrati dobitnico nagrade, 
ki jo je tokrat prispeva


Žal sem lahko izbirala le med štirimi ustvarjalkami, 
ki so v objavi zapisale svoj komentar,
kar je pogoj za prejem nagrade Vesele hiške.

Čestitke Tina,
za nagrado mi piši na naslov: 
majda.pur@gmail.com


Tina, tvoja pa je tudi značka zmagovalke :)


Naj izkoristim priložnost in vas znova povabim k sodelovanju 
v 49. izzivu Vesele hiške:
Maja in božično drevesce.


Morda bo ravno tebi sreča mila in bo tvoja nagrada, 
ki jo podarja Maja iz trgovinice






Objemčke iz Vesele hiške pošiljamo

Branka, Janja, Valerija, Veana  in

Majda,

ki se opravičujem za malce zamude z objavo ...
včasih gre namreč življenje svojo pot,
še sreča, da se nekje sredi poti najdeva ;-)





2 komentarja:

  1. Ooo, vesela kot radio, najlepša hvala in čestitke top izboru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drage moje stanovalke Vesele hiške, hvala za tako lepo presenečenje in vse dobro v prihajajočem letu. Upam, da bom drugo leto bolj vestna obiskovalka vaših izzivov. Čestitke tudi ostalim v TOP izboru :)!

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -