ZMAGOVALKE IZZIVA 46 - SRCE

 


Pozdravljene ustvarjalke!

Danes je v Veseli hiški spet napočil tisti še posebej vesel dan - dan, ko razglasimo zmagovalke našega prejšnjega izziva.

Hvala vsem, ki ste se pridružile našemu izzivu Srce in ki ste s svojimi srčnimi kreacijami napolnile Veselo hiško. 

Tokrat sem najlepše 3 izbirala Valerija in moram priznati, da je bila moja naloga zelooo težka. 


TOP 3 izziva SRCE:

št. 13 - ERIKA

št. 32 - NATAŠA BIZJAK

št. 3 - SONJA


Čestitke dekleta, tukaj je vaša, več kot zaslužena značka, ki jo lahko ponosno pokažete na svojem blogu.


Random mi je pomagal izbrati srečnico, ki prejme nagrado trgovine

Tokrat je imela srečo Anka iz bloga My Artsy Day.

Čestitke Anka,
za nagrado piši naši Majdi na naslov: 
majda.pur@gmail.com


Anka, tvoja pa je tudi značka zmagovalke.


ČESTITKE VSEM!


Do naslednjič vas lepo pozdravljamo

Majda, Janja, Veana, Branka in

Valerija

4 komentarji:

  1. Drage prebivalke Vesele hiške, hvala za priznanje moji voščilnici. <3 Čestitke Eriki, Nataši in Anki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaka sreča je na moji strani! Hvala hvala hvala za izbor na žrebu. Pa čestitke ostalim puncam za krasne kreacije <3

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -