ZMAGOVALKE IZZIVA 45 - RAZGLEDNICA Z MORJA

 



Pozdravljene punce!

Se opravičujem  za malenkostno zamudo zaradi zmede. 

Včasih se tudi v Veseli hiški kaj zatrakne.

 

Najlepša hvala vsem, ki ste okrasile našo galerijo s prekrasnimi razglednicami iz morja.

Vaši izdelki so čudoviti in vedno je tako težko izbrati. 

Tokrat sem imela nalogo Janja, da izberem tiste, pri katerih se mi je nabolj ustavil pogled. 

TOP 3 - RAZGLEDNICA IZ MORJA 

 1. - ZVONKA

26. - ERIKA

23. - MY ARTSY DAY 


Čestitke punce!

Tukaj je značka katero si lahko pripnete na svoj blog. 

 

RANDOM je naključno izbral zmagovalko, ki prejme nagrado trgovine

 

PAPIRNATI KOTIČEK

IN TO JE:

 8.Klarka


Iskrene čestitke!

Za nagrado se oglasi naši Majdi na elektronski naslov.

majda.pur@gmail.com

Zate je značka zmagovake

 

 

Sedaj pa se veselimo vaših izdelkov v galeriji #46 IZZIVA - SRCE.

Veselo srčkasto septembersko ustvrajanje vam želimo.  

Lep pozdrav do naslednjič.

 

Majda, Veana, Branka, Valerija in Janja   

 

     



4 komentarji:

  1. Joooj, hvala za nagrado:)! Kako ste mi polepšale dan!

    OdgovoriIzbriši
  2. O kako lepo, hvala za izbor med najlepše 3. Čestitke tudi ostalim. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Najlepša hvala za izbor med najlepše 3. <3 Kakšna čast je, da je med tolikimi lepoticami izbrana prav moja voščilnica. <3 Čestitke tudi preostalim dekletom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo presenečenje me je pričakalo, ko sem se vrnila iz dopusta. Najlepša hvala za izbor med najlepše 3. Hvala, hvala, hvala :D

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -