ZMAGOVALKE IZZIVA 43 - MAVRICA

 


Živijo punce !

Katera  je tokrat očarala in katera je imela srečo ?

Poglejmo...

Veana sem izbrala TOP 3, ki so najbolj izvirne in so ujele moj pogled :


ŠT. 13 - CVETOČI TRAVNIK

ŠT.17 - ZVONKA

ŠT.18 - NINAS


RANDOM pa je izbral naključno zmagovalko, ki prejme nagrado trgovine

PAPIRNATI KOTIČEK

in to je :


ŠT. 7 - ČESTITKOŽER

Za nagrado se oglasi pri naši Majdi na 
majda.pur@gmail.com


ČESTITKE VSEM ! 

Naše značke si vzamite kar iz Bloga na desni strani.

Brezskrbno poletje ti želimo in velikooo ustvarjalnih dni !


Veana, Majda, Valerija, Branka in Janja










5 komentarjev:

  1. Vauu hvala, spet sem med zmagovalkami. Lepooo. Čestitke vsem ostalim. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo super, vesela, hvala🥰. Čestitke vsem dekletom ki mi delajo družbo. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala ker ste moj izdelek izbrale kot enega izmed TOP 3. Čestitke ostalim zmagovalkam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sp kingstown features premium 2, 3, and 4 BHK pulse Kingstown is its stunning liked class right offering. Sp Kingstown project new miles of pristine beaches along the super, Sp Kingstown apartment and villas looking to the new Pune. Beach and East premium 2, 3, and 4 BHK pulse residents and class

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -