ZMAGOVALKE IZZIVA 42 - MOJ LJUBI POTUJE

 


Pozdravljene!

Napočil je dan, ko je v Veseli hiški še posebej veselo. Danes namreč razglasimo zmagovalke našega majskega izziva - Izziva #42 - MOJ LJUBI POTUJE.

Najprej hvala vsem, ki ste sodelovale v izzivu. Čudovito ste ustvarjal. Bravo vsem!

Tokrat sem izbirala Valerija in imela sem zelo težko delo, da sem izbrala le 3 najlepše. 

Izbrala sem te tri mojstrovine:




ČESTITKE PUNCE!

Za vaš trud vam pripada naša značka za najlepše 3.




Naključna zmagovalka, ki je imela tokrat največ sreče pri žrebu in prejme nagrado trgovine PREMIMUM CRAFT je

       
ČESTITKE NATAŠA!

Za nagrado se oglasi naši Majdi na elektronski naslov
majda.pur@gmail.com

Zate pa imamo tudi značko zmagovalke.




Še enkrat čestitke vsem. Tiste, ki vam sreča tokrat ni bila namenjena,
pa jo morda ujamete v junijskem izzivu - MAVRICA.

Lep pozdrav do prihodnjič!

Valerija, Veana, Majda, Janja in Branka






2 komentarja:

  1. Hvala za izbor med najlepše tri in čestitke tudi vsem ostalim. Pozdravček.

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you so much for choosing my card as a top pick!!
    Lia xx

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -