ZMAGOVALKE IZZIVA #36 - TRIKOTNIK




Drage ustvarjalke,

hvala iz srca za vse vaše nenavadne voščilnice z trikotnikom, ki ste jih ustvarile za naš Izziv v VESELI HIŠKI .

Čeprav je bilo tokrat manj prijavljenih voščilnic so bile prav vse zelo izvirne.


Najlepše TOP 3 je tokrat izbrala JANJA, ki je takole zapisala :

Trikotnik je bila zelo zanimiva tema. Oblika, ki je kot osnovo ne izdelujemo veliko. Zelo zanimivo mi je bilo videti kje ste uporabile trikotnike. Izdelki, ki ste jih prinesle v našo galerijo so čudoviti.
Moji favoriti pa so :

ŠT.3 - MOJCA

ŠT. 7 - NATAŠA BIZJAK

ŠT. 12 - KLARKA




In še ZMAGOVALKA, ki jo v naši hiški izbiramo naključno

in tokrat je bila sreča naklonjena


št. 11 - BRANKA



ČESTITKE VSEM ŠTIRIM ! 

Zmagovalka naj pošlje svoj naslov na e-mail 

majda.pur@gmail.com

za prejem nagrade TRGOVINE MAVELU




Vse štiri pa se lahko najavite za obisk v naši Veseli hiški !


Pozdravčke vsem,

punce iz Vesele hiške 




2 komentarja:

  1. December je pa res poln presenečenj....iiiiiiii spet sem lahko vesela in to v taki elitni družbi!!!! Hvala lepa!!!! Čestitke še ostalim.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala punce iz Vesele hiške. Vesela sem, da me je sreča obiskala. Čestitke tudi ostalim , , ,

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -