Januarski obisk v Veseli hiški

 



Smeh je bacil veselosti,
ki povzroči sredi skrbi
napad smejalne norosti.

Zahihita se v dlaneh,
prasketa v laseh,
veselo osmeši oči
in zdrvi po zobeh.

Smeh nalezljivo okuži
velika in majhna usta
in tam – en dva tri –
vse resne bacile pohrusta.
 (Bina Štampe Žmavc/Smehasta pesem)


Veselo hiško je v teh dneh zaznamoval bacil veselosti.

Povabilu sta se namreč odzvali Martina - Chez Moi in Kristina - Cutie Boxy. 

Prva se je razgovorila Martina: 


Vesela sem povabila na obisk v Veselo hiško :)
Večina me pozna (tudi v živo), zato se ne bom predstavljala.
Raje povem kaj več o trenutnem ustvarjanju.
Vedno bolj me vleče k magičnemu.
Izdelovanje takih slikic s silhuetami, igranje z barvami 
in zaključevanje z bleščicami je magično.  


Tukaj pridejo prav vsa z leti nabrana pisala, ki so samevala v raznih lončkih.

Tale je prva, ki je nastala, in je še vedno (ukrivljen) list, 
ker se še nisem odločila ali gre na voščilnico ali pa v okvir. 



Zanimivo je, da nikoli ne veš kakšen bo rezultat.
Sploh, če se prepustiš trenutnemu navdihu.


Medtem pa je ta vila, ki puha čarobni prah, že na voščilnici.
Le napisa še nisem dodala.


Mogoče ga celo napišem sama, s peresom.

Tako sem še tukaj natresla nekaj magičnega prahu, mogoče bo komu v inspiracijo.
Hvala za povabilo in mogoče na snidenje.
moi



Ob dišečem čaju se je razgovorila tudi Kristina: 

Zdravo, sem Kristina iz Cutie Boxy.
Zase lahko rečem, da sem ustvarjalka po srcu. 
Že kot majhna sem rada lepila, rezala s škarjami 
in izdelovala voščilnice in druge izdelke. 
V času odraščanja se je moja ustvarjalna duša nekje izgubila, 
saj se je dogajalo mnogo stvari. 
Nato sem jo pred tremi leti končno našla in se bolj resno 
začela ukvarjati s papirčkanjem. 
Moji prvi izdelki so bile škatlice presenečenja. 



Sem bolj samouk.  
Ker pa sem si želela izdelovati še kaj drugega, 
sem se prejšnje leto odločila, da se izpopolnim in se prijavila na tečaj. 
S tem sem spoznala veliko novih tehnik 
in razširila ponudbo svojih izdelkov. 




Hkrati sem se zaradi dodatnega znanja opogumila sodelovati 
pri raznih ustvarjalnih izzivih oziroma natečajih. 
Menim, da je moj slog preprost, živahen in da se v mojih izdelkih 
čuti vsa ljubezen, ki jo vdahnem v izdelek. 


Dragi januarski obiskovalki,
hvala za navdih!

Tako lepo je bilo poklepetati z vama in se za kratek čas preseliti 
v čarno deželo ustvarjanja.





Ob slovesu pa vsem vam, ki berete, le še namig, 
da v Veseli hiški še vedno poteka 


Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Valerija in Veana

se že veselimo vaših novih mojstrovin!  






- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -