Decembrski obisk

 

Barve so zato,
da svet ni črn in bel,
ko upiraš vanj oko,
ampak pisan, barvit in vesel.

Barve so zato,
da je po dežju mavrica,
ki nežno obarva nebo,
kot lepa deževna pravljica.
 (Bina Štampe Žmavc/Zakaj so barve)


Barve, barve in še enkrat barve zaznamujejo ustvarjanje naše današnje gostje.

Povabilu v Veselo hiško se je namreč odzvala Magda,

ki nas s svojim ustvarjanjem razveseljuje na blogu ArtMBR

 Njena rjava voščilnica 

je bila izbrana med TOP 3 novembrskega RJAVEGA izziva.


Takole je Magda začela naš klepet ...

Z enim posebnim veseljem sem se odzvala povabilu v goste v tem prazničnem decembru, kjer se na blogu vse blešči v zlatem in srebrnem.

Ker se po Veseli hiši potikam že tretjič, se kaj dosti ne bom predstavljala.

Moj predstavitveni kolaž prikazuje mojo drugo ustvarjalno muzo, ki me zapeljuje več kot polovico vsakega leta. To je sivka, ki me razveseljuje, a vzame kar veliko časa, saj je na 27 km oddaljenem malem moževem posestvu, ki je v celotni revitalizaciji. In jaz sem tam na vrtu, med zelišči in seveda sivko z vso dušo in telesom. S parno destilacijo pridobljeno eterično olje in hidrolat pa sta poleg mila in še kakih sivkinih izdelkov takole pripravljena za naše novoletno obdarovanje.


Pod vplivom sobotne baletne predstave Hrestač v Mariborski SNG pa je tudi moj naslednji izdelek. Sicer že drugo leto ustvarjam na temo Hrestač, na katero imam tudi odprt izziv na mojem blogu, na katerem se zbirajo neverjetni izdelki, inspirirani na prečudovito brezčasno zgodbo E. T. A.  Hoffmanna. Rdeča nit mojih letošnjih prazničnih izdelkov je tudi vzorčni papir Mintay, kolekcija Home for Christmas z motivom Hrestača, iz katerega sem izdelala praznične tage za steklenice, s katerimi bodo ozaljšana sladka vina naših prazničnih pojedin, oz. steklenic za darila. Pri vinih jaz pravim, malo a dobro in naj bo tokrat še lepo. Če sem bila povabljena na čaj, pa jaz s sabo prinašam to vino za nazdraviti vsem praznikom in pa prihajajočemu novemu letu, za katerega želim, da bo čimbolj ustvarjalno.


Draga Magda,
Hvala za navdih!

tako lepo je bilo poklepetati med občudovanjem tvojih tagov.


Ob slovesu le še namig, 
da v Veseli hiški še vedno poteka izziv




Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Sonja, Valerija in  Veana

se že veselimo vaših novih mojstrovin!  












4 komentarji:

  1. Kot vedno je bilo pri vas prijetno, zato še enkrat hvala za povabilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito okrašene steklenice. Zdaj razumem Magdin smeh :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Magda hvala za obisk. Tvoja sivka nas vedno opojno omami in odišavi našo hiško. Tokrat smo še veselo nazdravljale, kajne? Krasna dekoracija in izvirna ideja! Na zdravje...

    OdgovoriIzbriši
  4. Magda tvoja predstavitev tako lepo diši po sivki, pa čeprav je praznična. Čudoviti tagi :).

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -