Oktobrski obisk


 
Nad griči še megla
kot pajčevina trepeta.
Skoznjo sonce
ogleduje polje speče.

In kot njegov odmev
se vsa začarana od sreče
na travi rosna kapljica leskeče.
(Bina Štampe Žmavc/Jesensko jutro)


V sivino odeta in z meglo obdana Vesela hiška 

je kar zasijala ob našem novem obisku.

Skoznjo je, kot v pesmi Bine Štampe Žmavc, zasijalo sonce.




 Povabilu se je namreč odzvala Mojca, katere Komplet za dojenčka  

je bil izbran med TOP 3  septembrskega ZELENEGA izziva.

Ste Mojco že srečali v živo?

Če ne, naj vam zaupamo, da je klepet z Mojco vedno živahen, 

poln smeha in pozitivne energije.




Takole je začela ...


Od zadnjega obiska v Veseli hiški se ni veliko spremenilo. 

Zato naj napišem samo tole … sem Mojca, 

še vedno Božič in še vedno uživam v ustvarjanju… 



Konec leta se prelevim v Božičkovo pomočnico. 

Zadnje čase se bolj posvečam izdelovanju daril za otroke (se vidi, 

da imam že 5 vnukov, le-ti narekujejo trend pri izbiri vzorcev za igrače) …


Za današnjo predstavitev sem izbrala še vroč izdelek …

Zadnji moment sem za poziranje moji kvački ujela Jelenčka Rudolfa, 

preden jo zbriše tam na mrzli Sever.  

Novo leto se približuje z veliko hitrostjo….

Ne smem pozabit omenit še najmanjše prebivalce našega planeta …

moji Allstar copatki in nepogrešljive hobotnice 

so že pri marsikaterem malčku, pa  tudi v porodnišnicah . 

Pa še bi se kaj našlo …

Že več kot 10 let ustvarjam na mojem blogu Moja darila in FB strani.



Hvala lepa dekleta za povabilo, sem uživala, 

z veseljem in upam, da še kdaj….

Draga Mojca,
hvala za obisk, klepet in tvoj parček, ki smo ga lahko občudovale.

Tudi me, prebivalke Vesel hiške držimo pesti, da se kmalu spet vidimo.


Ob slovesu le še namig, 
da v Veseli hiški še vedno poteka oktobrski izziv SIVA KOT MIŠKA.



Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Sonja, Valerija in  Veana

se že veselimo vaših novih mojstrovin!  

6 komentarjev:

  1. Z veseljem, pa še kdaj!!!!! Pa Rudl je bil tud zadovoljen!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V dobri družbi je vedno lepo :-)
      Naslednjič bomo pa še kruh zamesile, da bosta dva Rudla na kupu ;-)
      Hvala še enkrat za obisk, Majda

      Izbriši
  2. S teboj je vedno lepo poklepetati. :-) Hvala za obisk. Pa Rudlu tudi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si se predstavila Mojca, v tvojem stilu, ki mi je tako všeč. In če omenim, da imam na domači polici tvoj čudovit tris kvačkanih likov iz pravljice Hrestač in mišji kralj in da so to res ljubke stvarce za pogled in za pocrkljat. Naj ti kvačka služi še za mnoge projekte, kot tudi vsi ostali ustvarjalni pripomočki in upravičeno še čimvečkrat na takihle predstavitvah.

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga MOjca, kakšna mojstrica si ti ! Vedno nas presenetiš s čudovitimi izdelki, tako kvačkanimi kot papirčkanimi. Zlate rokice imaš! Hvala za obisk, saj tvoja dobra volja vedno poživi našo hiško. Lepo se imej ! Veana

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -