AVGUSTOVSKI OBISKI

 

V lunin krajček razsijan
noč je zvezdic nadrobila,
v rožnem vrtu sredi sanj
je zaspala mala vila.

Ljubeznivi spanček Span
zvezdic zlatih sen raznaša.
V posteljici nasmehljan
spi in sanja mali Jaša.
(Bina Štampe Žmavc/Uspavanka za malo vilo)

Današnja uvodna pesmica je povezana s  Klaro,
nominiranko med TOP 3 in hkrati zmagovalko meseca junija. 
Te zanima, zakaj je na obisk prišla šele v mesecu avgustu???
Prebivalke Vesele hiške smo jo z veseljem počakale, 
saj ima več kot opravičljiv razlog za zamudo ;)

   

Sem Klara, 
žena in mami štirim čudovitim deklicam (najmlajša je stara malo več kot 6 tednov, zato sem tudi preskočila julijski obisk, 
kamor sem bila vabljena zaradi izbora v TOP 3 in prihajam na obisk šele avgusta :)) 
Na blogu sem znana tudi kot Klarka. 
Z ustvarjanjem sem bolj aktivno pričela pred najino poroko leta 2012, 
ko sem sama naredila vabila, takrat samo s škarjami, štanco in rezalnikom :) 
Od takrat se je število pripomočkov zelo povečalo 
(čeprav se zelo trudim, da si - po gorenjsko - ne kupim čisto vseh stvari),  
obratno sorazmerno s količino časa (družina, služba), ki ga imam za ustvarjanje.


Danes prinašam na ogled platnico albuma za mojo najmlajšo. 
Sem upala, da bo album do obiska že nekoliko napolnjen, 
pa mi ob živahnih dnevih z mojo štiriperesno deteljico še ni uspelo izbrati fotografij... 



Hvala za izbor in vabilo na obisk! Upam, da se naslednjič srečamo v živo:)!

 


Draga Klara,
najpomembnejšo fotografijo si danes delila z nami, 
ostale fotografije pa bodo že še napolnile album :)
Hvala iz srca, ker si si vzela čas za obisk v Veseli hiški,
s svojim obiskom si jo napolnila s soncem.




Tebi in tvoji štiriperesni deteljico želimo 
nasmejane, objemov polne poletne dni,
kmalu pa mehek prehod v vrtec in šolo.

  


Ob slovesu le še namig, da v Veseli hiški še vedno poteka junijski izziv




Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Sonja, ValerijaVeana

se veselimo vaših mojstrovin!  


1 komentar:

  1. O, kako lepo, da si si vzela čas in prišla na obisk. :-) Čudovito naslovnico za album si nam pokazala. Vse lepo tebi in tvoji štiriperesni deteljici. <3

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -