JUNIJSKI OBISKI



V črni grapi
rumeno - črn močerad
čuva zate
srebrni zaklad.
(Neža Maurer/Zaklad)

Srebrni zaklad nam je pričarala Jerneja, ki se je že četrtič odzvala našemu povabilu v Veselo hiško, vsakokrat pa s sabo prinese drugačen, prav poseben  navdih.

Pozdravljena »blog dežel'ca«! Danes vam prinašam ljubezen in dvojino, ki sem jo zakrožila z sladko dobroto v barvi ljubezni – malinovim cheesecak-om J. Kako naj bo drugače, ko pa nam dekleta pri Veseli hiški vsak mesec delijo svojo srčnost in toplino z inspiracijskimi izdelki? Da bi začutili to silno moč ljubezni, predlagam poslušanje pesmi z naslovom Ko dvigneš me, v izvedbi Andreja Jermana z zborom.

Sem Jerneja, za domače Ne-Ja, moj ustvarjalni dom je blog z imenom Od MeNe Za TeBe. Prihajam iz naše prelepe Notranjske. Vsekakor vam priporočam obisk mojih krajev, sploh v tem času, ko vse cveti, diši po sveže pokošenem senu in se Slivnica kopa v polnem Cerkniškem jezeru.

O meni ste tekom obiskov izvedele že marsikaj. Moje ustvarjanje temelji na reciklaži in naravnih materialih, saj uživam v tem, da odsluženi embalaži dam nov namen. Moja mala navihanka z veseljem ustvarja z menoj in se, še z večjim veseljem, prepira o postavitvi, izbiri barv in seveda zakaj nisem uporabila samorogov ;). 

Zadnje čase pa najdem odklop v »peki« slastnih dobrot, ki jih prilagodim željam prejemnika in hkrati širim svoje kulinarično znanje.


Hvala stanovalkam Vesele hiške za povabilo na čaj – saj veste da se z veseljem vračam v vaše toplo gnezdece, a ne?!



Jerneja, srčna hvala za tvoj obisk! Tvoja sladica nam je dala krila!



Poleg slastne tortice pa je Jerneja s sabo prinesla še čudovito voščilnico 
za mladoporočenca v nežni CAS eleganci.




Stanovalke Vesele hiške smo prepričane, da boste navdušeni kot me.

Ob slovesu le še namig, da v Veseli hiški še vedno poteka junijski izziv
Lila kot ciklama.






Stanovalke Vesele hiške Branka, Janja, Majda, Sonja, ValerijaVeana

se veselimo vaših mojstrovin!  


- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -