DECEMBRSKI OBISKI


December je čas praznovanj in obdarovanj, majhnih in velikih pričakovanj, toplih objemov in nepričakovanih obiskov…



Pozdravljene drage ustvarjalke !

Danes v naši Veseli Hiški gostimo ustvarjalko URŠKO
ki se je prijazno odzvala našemu vabilu in nas v prazničnem decembru obiskala. Draga Urška, zelo si nam popestrila nedeljski dan in z veseljem smo s teboj pokramljale ob skodelici dišečega domačega čaja.




Urškina praznična voščilnica z božičnimi zvezdami je bila prejšnji mesec izbrana med TOP 3.



Pozdravljene drage ustvarjalke!

Vesela sem, da sem zopet prišla na obisk v Veselo hiško.

Moje ime je Urška in  ustvarjam pod imenom Ustvarjalni oblački. Po poklicu sem diplomirana medicinska sestra in delam na Infekcijski kliniki.

Ustvarjanje me spremlja že od otroštva. Ko sem bila še otrok je bilo zame najlepše darilo pobarvanka, barvice ali pa knjiga.

Skozi leta odraščanja je ljubezen do ustvarjanja še rasla. Uživam v izdelovanju takšnih in drugačnih stvari....od vezenja, risanja, slikanja do izdelovanja papirnatih izdelkov.

S svojimi izdelki rada presenetim meni drage osebe pa čeprav samo zato, da jim polepšam dan in prikličem nasmeh na obraz.

V Veselo hiško sem prinesla Easel voščilnico v meni ljubih barvah.

 Urškini izdelki so čudoviti in tudi na obisk je prinesla prekrasno voščilnico. Kako je ustvarjala si lahko ogledate na njenem Blogu

USTVARJALNI OBLAČKI

Hvala Urška za tvoj obisk in vesel praznični december ti želimo !

Drage ustvarjalke, to je naša zadnja objava v tem čudnem in nemirnem letu  2020. 

Z mislijo, da bi prihajajoče leto prineslo nazaj vse kar smo nekoč že imeli, Vam želimo veliko zdravja in lepe praznike.

Veana, Majda, Sonja, Branka, Valerija, Janja






- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -