ZMAGOVALKE # 11. IZZIVA



Ko začnemo ceniti sedanji trenutek, začnemo spoznavati, 
kako izjemna stvar je življenje, pa naj bodo okoliščine kakršne koli že.”

Greg Anderson


Pozdravljena !

Res, neglede na vse kar se dogaja, je tvoje življenje izjemno , zato si vzemi  trenutek, da se tega zaveš in takoj bo vse bolje. 

Veseli se lepih trenutkov dneva, kot se bodo danes razveselile naše nagrajenke !

Oktobrska zmagovalka, ki je naključno izžrebana, je





ČESTITKE  ! Pripada ti naša značka in prosim pošlji svoj naslov
 na e-mail veana.art@gmail.com,
da ti pošljemo super darilo, ki ga je zate pripravila VALERIJA.




Najlepših treh ni izbralo zrcalce, ampak smo stanovalke Vesele hiške bile složne, da se nam najbolj "dopadejo" in da so najbolje ustvarjale v VINTAGE stilu :










ČESTITKE PUNCE ! Čudoviti izdelki!
Prejmete našo značko TOP 3 




Seveda vas vse štiri prisrčno vabimo na obisk v Veselo Hiško,
kjer bomo spile okusen domač čaj in veselo poklepetale.
Obisk lahko najavite na naš e-mail.

Hvala vsem ustvarjalkam za sodelovanje in izvirne ideje.

Naj bo vaš dan srečen in 
ne pozabite ta mesec ustvarjamo KARKOLI !

Veana, Majda, Sonja, Hali, Valerija, Janja













8 komentarjev:

  1. Ooo hvala:)! Upam, da mi uspe priti na obisk:)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Iiiiiii, kaj prav vidim???? Moja lanternica vam je tako všeč, da ste jo izbrale za Top 3. Hvala, hvala in še 1x hvala punce. Vesela do neba in še čez. Čestitke tudi ostalim izbrankam.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja pa iii, kako lepo in v kakšni krasni družbi sem. Hvala dekleta <3 <3.
    Čestitke vsem TOP.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj, šele danes sem šla pogledat kaj se dogaja v hiški... In glej ga no... Vaaa hvala punce. Sem vesela, da vam je bila moja čestitka všeč. Se vidimo spet kmalu 😁

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -