SEPTEMBRSKI OBISKI

“Saj to je prosti čas, brezdelje, zato so si izmislili nedelje. Ne za počitek, ampak zato, da se človek zave, kako pravzaprav nima na tem svetu kaj početi, če se ne žene za delom, za denarjem, za kruhom, za prekletim debelim fižolom...”

― Drago Jančar, Northern Lights

Dober dan nedelja !

Danes smo punce malo potegnile zjutraj, saj je bil včeraj kar naporen dan. Poslovile smo se od naše poletne vesele hiške za letos. Sobotno dopoldne smo kot pridne Slovenke pospravljale po hiški, popoldne pa nas je obiskala Jerneja in prijetno smo poklepetale ter se spet sladkale z njeno super sladico.

  

Hvala Jerneja za obisk ! Tvoje sladice so tako okusne na pogled, da se enkrat v prihodnosti prav gotovo v živo pojavimo na tvojih vratih...

In oprosti, ker smo zamudile z objavo, a tisti zadnji gin tonic je bil čist' preveč 😜


JERNEJA

Čao vsem skupaj! Sem Jerneja Modic in prihajam iz okolice Cerknice. Z veseljem sem se odzvala povabilu druščine v Veseli hiški. »Šjore« hvala vam za povabilo, saj ni kar tako, če te povabijo v družbo samih prekaljenih ustvarjalk.

Najdete me na blogu Od MeNe Za TeBe, kjer je glavno vodilo misel Marion C. Garrety in tista iskrica presenečenja v očeh obdarovanca, ko odpre darilo/kuverto. Ko premetavam papirčke, največkrat posežem po že uporabljenih materialih, saj obožujem reciklažo. Na sprehodih z mojo malo nabirava naravne materiale, ki jih doma uporabim v dekoracijah, darilni embalaži in voščilnicah. Ko pa vzamem v roke kleklje, med njihovim premetavanjem povečini  nastaja nakit, zadnje čase pa tudi senčniki za svečnike. 

S seboj na čaj, sem prinesla prvi poizkus čokoladnice, ki jo bo prejela novopečena 40-letnica s strani svojih domačih. Seveda pa se k čaju/kavi poda še nekaj sladkega, zato sem gostiteljice virtualno posladkala z borovničevo skutino torto. Ustvarjanje za »pečico« je namreč moja druga ljubezen.

Lepo mi je bilo v vaši družbi !

Več o izdelavi prečudovite čokoladnice si lahko ogledaš na :

Obisk pri Veseli hiški - čokoladnica



Naj te še spomnimo, da poteka Septembrski Izziv - SADJE , kjer nestrpno pričakujemo tvoje izdelke še do konca meseca. 

Z oktobrom bomo spet v naši "stari" Veseli hiški, kjer se bodo objave začele    ob 12.00 uri ( opoldne ) in ne več ob 8.00 zjutraj, kot do sedaj, saj smo postale malce bolj lenobne v teh čudnih cajtih.

Veana, Majda, Sonja, Branka, Valerija, Janja







- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -