ZMAGOVALKE # 8. IZZIVA

Živijo punce !

Zakladnica narave nam ponuja veliko lepot in
vi ste jih krasno ujele v ustvarjalnih izdelkih.

Hvala vsem, ki ste nas obiskale !
A žal tokrat nismo kar nekaj izdelkov
upoštevale pri zmagovalni izbiri,
saj niso imeli naravnega dodatka.



Iskreno vas naprošamo, da si dobro pogledate
naša navodila in pogoje pri Izzivu,
ker nam je bilo resnično težko 
ne upoštevati tako lepih izdelkov.


No, naša naključna zmagovalka
je Veselo hiško preplavila s omamo sivko !




ČESTITKE !

Prejmeš značko zmagovalke 




 in prosim pošlji svoj naslov
 na e-mail veana.art@gmail.com,

da ti pošljem nagrado, ki sem jo za zmagovalko pripravila sama.


In še TOP 3 najlepši izdelki
 izbrane po okusu prebivalk Vesele hiške,
ki prejmejo našo značko 













Seveda vas vse štiri prisrčno vabimo na obisk v Veselo Hiško,
kjer se bomo v senčki hladile z okusno limonado.

Obisk lahko najavite na naš e-mail veana.art@gmail.com.


In ne pozabite na naš avgustovski Izziv 
" JUHU, POČITNICE !"


Lepo se imejte in pridno ustvarjajte še naprej !

Veana, Majda, Sonja, Hali, Valerija, Janja



8 komentarjev:

  1. OOOO v kako lepem izboru prepeva moj ptiček - hvala šjore, z veseljem pridem k vam na obisk :). Čestitke tudi ostalim trem!

    OdgovoriIzbriši
  2. Juppiii! Najlepša hvala za srečno roko!
    Doma res diši po sivki ... med drugim sem poskusno izdelala sirup iz sivke. Je zelo osvežilen. Mogoče malo greni, a ne preveč. Ga je z veseljem pilo mlado in staro.
    Skoraj 4-letni nečak redno pleza po mojih omarah, da lahko stresa kroglice. Prav zato sem jih privezala na daljše vrvice. Isto počne s kroglicami, ki sem jih podarila sestri, in jih imajo oni doma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede sirupa ... ne vem, koliko je obstojen, saj sem ga naredila približno pol litra in v treh dneh ga ni bilo več.

      Izbriši
  3. Lep izbor in čestitke za vaše lepe in zanimive izdelke. Pozdrav Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. WoW - to pa je prijetno presenečenje. Hvala punce in čestitke ostalim :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta:  simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp:  +33752366330

    OdgovoriIzbriši

  6. Offro prestiti a parte di 1000 euro a 1.000.000 euro per qualsiasi persona e società nella necessità di un prestito: yvette.defonds@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -