MAJSKI OBISKI



Pozdravljene drage ustvarjalke  !

Dobrodošlico izrekamo v tem mesecu ustvarjalkama,
ki sta z veseljem sprejeli naše povabilo na čaj.

Tokrat smo uživale v prijetni družbi Mojce in Nataše
Končno po več mesecih smo se lahko objele in poljubčkale,
a še vedno smo morale sedeti 1,5 m narazen....


No, naša soba za goste je zelo velika in opremljena z udobnimi stolčki

tako, da smo vsaka na svojem srkale domač čaj 
in prijetno kramljale o ustvarjanju.



V mesecu aprilu si je Nataša prislužila kar dve nagradi. 
Bila je naključna ZMAGOVALKA in izbranka TOP 3


Pozdravljen barviti ustvarjalni svet in njihovi prebivalci !
Moje ime je Nataša in moje ustvarjanje lahko spremljate 

Ljubezen me je odpeljala iz prekrasnega pod Pohorskega mesta Zreč, 
v Hrastnik – majhen, trdoživ kraj, obdan s prelepim hribovjem
 in prežet s trdim humorjem. 
Obožujem dolge, neskončne sprehode in neizmerno cenim čas, 
ki ga preživim z mojima fantoma. Zaljubljena sem v hitre pobege,
 na zanimive izlete, običajne v odmaknjene kotičke naše deželice, 
kjer zamaknjeno opazujem neverjetno naravo in sanjarim, 
da je življenje med vilinci mogoče.

Ustvarjam že celo svoje življenje. Kot majhen otrok sem ustvarjala
 po stenah stanovanja z barvicami, kuliji, voščenko in tudi šminko. 
Kot odrasla sem ustvarjanje na stenah ohranila, barve sem pa zamenjala
 in k stenam dodajala vedno nove palete ustvarjanja. 
Od pravljičnih punčk na obešankah, me je nekje na poti ujel vase papirnati svet
 in me očaral. Sprva sramežljivo, sedaj pa z vedno večjim zagonom, 
svojo domišljijo pretapljam v voščilnice.

Na obisk v hiško sem pripeljala Explosion box gledališče
ki je bila moj spremljevalec zadnje dni.



Kako je Nataša izdelala to čudovito škatlico si lahko ogledate na 



V tem lepem sončnem dnevu je k nam na rdeči vespi pribrzela 
 simpatična ustvarjalka  Mojcaki je bila v aprilu izbranka TOP3


Neizmerno sem vesela, da lahko pristavim svoj piskrček
 svojega naj naj čaja v Veselo hiško. Sem Mojca, pišem se Božič
moj blog pa ima ime MOJA DARILA, ki se je rodil 6.12.2012. 
Zakaj »moja darila«???? Ker neizmerno uživam v izdelovanju osebnih darilc 
od začetka do konca….pravijo, da sem kot Božičkova pomočnica. 

Hiter opis mene pa je takle:
1x žena, 5x mama, zaenkrat 5x babi in velika fenica vsega ročnega ustvarjanja.
 Ustvarjanje je moj hobi in takrat se znajdem daleč od ponorelega sveta…. 
sama v svojem svetu…na tak način si filam moje baterije. Kaj delam???? 
Pri meni bi bilo najbolj primerno vprašanje: česa od ročnih del ne delam????
 ….kvačkanje, pletenje, kleklanje, papirčkanje, fimo, nakit iz perlic….
Eh, saj se ne splača naštevat… moja ustvarjalna požrešnost je ogromna
 in hlastanje za vsemi novimi tehnikami je res neozdravljiva diagnoza,
 ki pa je zaenkrat še ne zdravim. 
Sem pa vesela, da se gibam med vami…ostalimi ustvarjalnimi dušami ,
od katerih sem se  ogromno naučila in se še vedno učim. 
Za konec pa samo še to: 
Hvala drage moje, da ste me pred 8 leti vzele medse.
Veliko vas poznam osebno, nekaj pa je še takih, 
ki jih bom z veseljem 1x spoznala.
Hvala ker ste!!!!!


Le pokukajte na blog Mojce in si oglejte, kako je ustvarila to prekrasno škatlico !

Vabljeni na mojo stran https://mojadarila.blogspot.com/

Punci HVALA za obisk in pridita še kdaj !

Veana, Majda, Sonja, Branka, Janja, Valerija
 





6 komentarjev:

  1. Tokrat ste imele v gosteh dve zanimivi ustvarjalki, ki sta pripravili fantastična predstavitvena izdelka :). Verjamem, da je bil čajček v živo bolj okusen kot virtualni :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Nataša!!!! Ooooo še ena krasna ustvarjalka, ki sodi med tiste, ki jih še ne poznam....1x v kratkem pa sigurno....Lepo je bilo čajčkat s tabo Nataša...pa z ostalimi tudi....HVALA za povabilo!!!!!! Z veseljem..... VEDNO!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni ustvarjalki... vesela, da sta prišli v goste :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobrodošli Mojca in Nataša. Lepo je pokramljati z vama. Krasna izdelka sta prinesli s seboj na obisk. :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošli Nataša in Mojca, kako lepo se je bilo družiti z vama. Vajina izdelka pa navdihujoča, hvala za navdih.
    Prijazen pozdravček vsem, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala punce. Mojca, enkrat zagotovo tudi v živo, preko spleta pa te z največjim veseljem spremljam že kar nekaj časa in si vedno vir zanimivih idej. Sploh pa občudujem tvojo vse.ustvarjalnost.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -