FEBRUARSKI OBISKI





Če je februarja pretoplo, bomo v aprilu za pečjo.

Oh ja, letos nas je zima obšla, a kdove morda bomo imeli zasneženo pomlad.
Vreme nas rado preseneti,  kakor tudi naše drage ustvarjalke.
Tokrat sta sprejeli naše vabilo Vesna in Danica.

Dobrodošli in EN VELIK HVALA za obisk ter prijeten klepet !




ZMAGOVALKA JANUARSKEGA IZZIVA 

VESNA
Ime mi je Vesna in me lahko spremljate na mojem blogu 

Z ustvarjanjem sem se našla pred približno tremi leti, 
sprva sem občudovala dela drugih ustvarjalk, nato pa
me je povleklo, da še sama poskusim. 
Najbolj uživam v izdelovanju voščilnic in v Mix Media.

S seboj na obisk v Veselo hiško sem prinesla tole  ljubko voščilnico !



JANUARSKA IZBRANKA TOP 3 

DANICA
Pozdravljene, moje ime je Danica. 
Vesela sem, da so me stanovalke Vesele hiške nagovorile, da se  

v njej predstavim s svojim ustvarjanjem . Hvala vam za dano priložnost.
Moje delo in ustvarjanje lahko spremljate na blogu

Z ustvarjanjem iz  papirja se ukvarjam že zelo dolgo. 
Voščilnice so bile in so moja strast. Seveda zelo rada posegam po 
različnih materialih in tehnikah. Rada ustvarjam v Vintage stilu, kjer izstopajo čipke. 
Če je le mogoče, jih vključim v vsak izdelek, saj jih imam zelo rada.
V zadnjih letih  je na moji ustvarjalni mizi vedno več Scrapbook albumov, 
ki me prav posebej navdihujejo. Rada sestavljam zgodbe iz slik,
 jim dam novo podobo in vrednost, ki je neprecenljiva.
Ni lepšega doživetja kot videti pri obdarovancu nasmeh, zadovoljstvo in veselje, 
ki mu ga s svojim izdelkom pričaram na obraz.

Za predstavitev v Veseli hiški sem naredila voščilnico v zlato beli kombinaciji.

Naj sonček pogreje vaša srca in polepša dan !
Veana, Majda, Sonja, Branka, Valerija, Janja


4 komentarji:

  1. Ja lepo, da ste imele obisk, Vesne sicer ne poznam,Danico pa spremljam že od vsega mojega začetka in seveda bistveno kasneje, kot je začela ustvarjati ona. Želim vam prijetno druženje in pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. Same fejst ustvarjalke prihajajo k vam na obisk. Fantastične voščilnice sta Vesna in Danica prinesli s seboj :).

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako prijeten obisk imamo v Veseli hiški! Vesna, lepo te je spoznati, Danica tebe pa je lepo spet srečati. Krasna izdelka sta prinesli na obisk. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim,da je bilo v vaši hiški zopet veselo.Vesne sicer ne poznam,spremljam pa njeno ustvarjanje. Danica pa je meni zelo,zelo draga oseba.Obe sta prinesli prekrasni voščilnici v Veselo hiško.

    OdgovoriIzbriši

- DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS -